7 maja 2012

kamizelka ratunkowa...

River Island w 2012 roku (projekty zainspirowane Versace)








... czyli kawałek materiału wprost z lat 90-tych, mówią mi "biustonosz", odpowiadam im "90 lat, umarł i pogrzebion", do lat 90-tych mam absolutną rację, cóż Spice Girls zostały również ich ulubionym niewypałem, aby pokazać swoje ABS-y całemu światu...










szczerze tą propozycję modową uważam na przegraną, po pierwsze na pewno przez dużą konotację z bielizną i strojem kąpielowym, cóż może być ciężko z perspektywy spacerowania po ulicach z 10cm materiałem zakrywającym jedynie piersi i ten odczuwalny i wciąż towarzyszący waszym piersią wzrok mijających was ludzi, ja rozumiem sukienka bez ramiączek, lub jakaś bluzka, przynajmniej zakrywają one więcej, dlatego wniosek, trend plażowy ale nie miejski...

po drugie, noszenie tego cudeńka wiąże się z dodatkowym zaopatrzeniem w spodnie i spódnice z zdecydowanie wyższym stanem, gdyż mówiąc wprost, wywalenie na wierzch brzucha z pępkiem jest kategorycznie zabronione, chodzi tu przede wszystkim o wydłużenie sylwetki, więc łatwo się domyślić że to rewelacja dla niższych kobiet...


Pucci, Dolce & Gabbana, Donna Karan, Nina Ricci

wreszcie trzeci i ostatni powód,, podobnie jak wszystkie ubrania, które ujawniają kilka centymetrów kwadratowych waszej skóry, pamiętajcie musicie czuć się w tym wygodne i komfortowo, nie podążajcie ślepo za obowiązującymi trendami...


Dolce & Gabbana, Proenza Schouler, Prada


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz