


geometryczne wzory stanowią jeden z kolejnych trendów drukowania, Burberry jest jednym z największych zwolenników geometrii i kolekcja tej marki składała się z kilku okrągłych, trójkątnych, kwadratowych i prostokątnych upiększeń w podstawowych jasnych wzorcach kolorystycznych rozciągających się wokół szyi i wzdłuż górnej części garderoby, inni znani projektanci mody również czerpali inspiracje z funkcji geometrycznych np. Gucci, Jonathan Saunders i Giorgio Armani, ten ostatni z płaszczem przyciętym w geometryczny zygzak, czarno-biały wzór oraz tendencja sportowa, który jest podstawową obecnością w tym sezonie wiadomo z powodu jakiego wydarzenia...

wojskowy kamuflaż jest kolejną tendencją, której obserwuje zaskakujący wzrost popularności w ostatnim czasie i często, że druk moro według niektórych opinii jest niechlujny niż stylowy, ja uważam odwrotnie, we wszystkim należy doszukać się czegoś wyjątkowego i co najważniejsze nie każdemu się wszystko podoba, wojskowy trend jest taki, który jest stale obecny w niemal każdym sezonie odzieży męskiej, a kamuflaż idzie ręka w rękę z wojskowym wpływem, projektanci, również postanowili dać kamuflaż, nadszedł dzień chwały tego wzoru, jednak chyba największym zwolennikiem trendu druku kamuflażu pozostanie Tommy Hilfiger, wzornictwo moro znajdujące się w szerokiej gamie elementów ubioru, od marynarek, płaszczy, bluz i szortów, aż do butów pustynnych i mokasynów...


jednym z ostatnich dziś opisanym wzorem, które czuję, jest polka dot, używana obficie, zarówno poziomo jak i pionowo w zbiorach z odzieżą męską, wielu z was może myśleć, że kropki są krzykliwym trendem, oczywiście zawsze jest to ryzyko w zależności od koloru i wielkości używanych kropek, przecież nikt z nas nie chce wyglądać jak dziecko, kluczem do kierowania kropek do sukcesu jest zapewnienie kropki jak najmniejszej, a kolory nie za jasne, polka dot w wykonaniu Louisa Vuitton czyli koszula na której umieszczone kropki tworzyły ciekawą surową wariację...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz