17 lipca 2012

powinnaś mieć je w szafie...

... zapewne wiele z was zasmakowało obsesji kupowania butów, ja sam mam ich 55 par a kolejną 56 wczoraj kupiłem ale cóż uzależnienie jest silniejsze, to jest niesamowite, w tym poście chcę wam pokazać niektóre style butów, które powinnyście mieć w swoich szafach, pamiętajcie że to pewnego rodzaju baza garderoby, one nigdy nie wychodzą z mody, pojawiają się jedynie w innych odsłonach...


1. szpilki - które są w zasadzie na wysokim obcasie, zamknięte ale mogą być i te bez palcy, i tu moja uwaga, skoro but odkrywa palce to nie zakładajcie do nich rajstop a jeśli nie możecie założyć takiego buta na gołą stopę to są na rynku krótkie pończoszki-stopki do takich butów, to rodzaj obuwia, które muszą być uznane za podstawowe, ponieważ są one idealne do stosowania w formalnych stylizacjach, do pracy dla przykładu, postaw na czarne a zawsze je wykorzystasz...

2. kozaki lub botki - idealne na chłodniejsze lub deszczowe dni a ich średni obcas będzie idealny do noszenia podczas codziennej gonitwy, mój ulubiony kolor w tego typu butach to brązy lub szarości, troszke hip i boho a efekt doskonały...

 3. sandały - te na płaskiej podeszwie i na koturnach, idealne na lato, te drugie zawsze będą podkreślały waszą figurę i zgrabność łydek jak zresztą każdy wyższy but, wasze stopy na pewno je docenią...

4. sportowe - komfortowe, każdej stylizacji nadadzą sportowego looku...

5. mokasyny i baleriny - kolejny typ uderzający wygodą i praktycznością swej uniwersalności, niby buty a są jak kapcie w których możecie wypocząć...

a w którym typie najczęściej ty chodzisz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz